Stvari se usporavaju kada se računa broj Dota igrača dok se približavamo kraju 2019. godine.
Statistički gledano, popularna MOBA se bliži padu koji nije viđen još od januara 2014.
Iako se zna da sve igre variraju u pogledaju broja igrača, mozemo reči da je dobar deo community-a predvideo ovo nakon poslednjih par update-ova i nove sezonske kalibracije.
Matchmaking fixevi su nam doneli boljitak kada je balansiranje svakodnevnih partija u pitanju, dok je nov Ranking sistem nešto što je veliki broj prosečnih Dotaša nateralo na Štrajk.
Dota je neosporno fantastična igra, ali složićete se sa nama da može biti veoma frustrirajuća.
Još ako se nakon samo par update-ova i nove kalibracije nadješ 2 ranka ispod, nakon stotine sati uloženog truda, milion kupljenih vardova pokušavajuci da dobiješ partiju protiv Techies-a, svakodnevno govoreći sebi “još samo jedna zvezdica i tu sam”, frustracija je neizbežna i svima je ostao gorak ukus u ustima.
Rezultatat toga je evidentan, septembar i sada oktobar su doživeli ogromne padove od -9.67% i -6.60% u odnosu na prosečne igrače.
Verujemo da će nekoliko predstojećih inovacija u igri vratiti većinu “ljutih” Dotaša, na kraju dana je ovo ipak samo igrica, nema veze što ste do juce bili “Ancient” a sada veoma jak i iskusan “Crusader 3”.