Sanjali smo i konačno dosanjali. Patch 7.07d je donio dugo očekivane promjene unutar naše omiljene igre.
Dovoljno dugo smo trpjeli Morphlingov teror. Konačno je dolijao! Ratnici za tastaturama su konačno ostvarili presudnu pobjedu na ovom frontu. Demonstracije su urodile plodom, pa je tako Morphling udaren veoma jako nerf čekićem.
Od poslednjeg update-a (17. novembar) pa do danas Morphling je bio izuzetno popularan (29. najpopularniji heroj u 7.07c), ali i osrednje uspješan – 49,98%. Ipak, Valve je smatrao da bi nešto trebalo da se uradi po pitanju ovog heroja. Nerfovi na prvi pogled nijesu preveliki:
-
- Waveform (njegov prvi skill) je nerfan za 25 damage-a na svim levelima (100/175/250/325 u 75/150/225/300)
- Talenti na levelu 15 i 20 su zamijenjeni.
- Ukoliko na levelu 15 želite +30 attack speeda – pritisnite jedan.
- Ukoliko na levelu 15 želite da vaš ulti traje 15 sekundi duže – pritisnite dva.
- Ukoliko na levelu 20 želite da vaš Waveform udara unite kroz koje prolazite – pritisnite jedan.
- Ukoliko na levelu 20 želite da vaš ulti targetuje saveznike – pritisnite dva.
Reklo bi se da to i nije toliko strašno.
Ali, postoji caka. Ono što je bila glavna karakteristika heroja, činjenica da može da koristi svoj Attribute Shift dok je pod efektom stuna, je konačno odstranjena! Aleluja prijatelji!
Popularnost određenih heroja se promijenila nakon sličnih, naizgled malih a ipak tako velikih promjena, pa se očekuje da to bude slučaj i sa Morphlingom.
Medusa i Omniknight su se takođe našli na dnevnom redu. Iako njihov nerf nije na nivou Morphlingovog, valja ih pomenuti.
Omniknight:
- Purification cast range je smanjen sa 575 na 450,
- Guardian Angel cooldown povećan sa fiksnih 160 na 180/170/160,
- I talent na 20. levelu promijenjen sa +4 mana regeneracije na +3.
Medusa, heroj koji je možda trebao biti nerfovan i više od Morpha, je dobila minorne promjene:
- Porast njenog strength atributa je smanjen sa 1.5 na 1.3 po levelu,
- Movement speed je smanjen sa 285 na 275,
- Talenat na 10. levelu sada glasi +20 damage umjesto +25.
Ipak, Medusa je veći nerf dobila indirektno:
- Mask of madness movement speed bonus je smanjen sa 17% na 12%,
- Mask of madness armor redukcija prilikom aktivacije povećana sa -7 na -8,
- Ancient kripovi sada daju 10% manje golda.
Mislim da ovo, ipak, neće previše uticati na njenu popularnost u pro mečevima.
Još jedan heroj vrijedan pomena je Shadow Demon. Njegov Soul Catcher je u 7.07 imao previše dobar pasivan efekat. Naime, pored toga što je protivnik zakačen ovim spellom primao 50% više damage-a, dodatan efekat je bio da ukoliko umre dok je pod efektom Soul Catchera, stvara se njegova iluzija koju je SD mogao da kontroliše. Valve je postao svjestan da je ovo ipak previše overpowered , pa je za taj efekat sada potrebno uzeti talenat na 10. levelu (zamijenjen je +10 strength).
Ove ali i sve ostale promjene možete naći na sledećem linku.
Da li je nova meta na pomolu? Odgovor na ovo pitanje možete naći u vašim pub mečevima ili, ako vas mrzi da sami eksperimentišete, možete sačekati prvi veći turnir i učiti od pro igrača. Kako god odlučili, nadam se da ćete uživati u odluci!